coșul este gol
Termeni și condiții
PREVEDERI DE BAZA
1. În acești Termeni și condiții, puteți găsi ajustarea drepturilor și obligațiilor dumneavoastră, în calitate de cumpărător, pe de o parte, și ale noastre, în calitate de vânzător, pe de altă parte, în cazul în care comandați bunuri prin intermediul magazinului nostru online disponibil la Să mâncăm sănătos, prin intermediul căruia se va încheia contractul de achiziție.
2. Atunci când vorbim despre cumpărător, ne referim la dumneavoastră, indiferent dacă sunteți un consumator sau un întreprinzător, în sensul legislației relevante.
3. În cazul în care vorbim despre vânzător, acesta va însemna societatea VERDON CAPITE s.r.o. (Ltd. / GmbH), ID 03497054, cu sediul social în Bělehradská 858/23, 120 00 Praga, Republica Cehă (UE), înregistrată la Registrul Comerțului, la Tribunalul Municipal din Praga, sub dosar nr. C 232448. Această companie operează, de asemenea, magazinul online și gestionează comanda dumneavoastră.
4. În cazul în care vorbim despre comandarea bunurilor din magazinul nostru online, aceasta înseamnă un contract de achiziție încheiat, în care dumneavoastră (cumpărătorul) și noi (vânzătorul) suntem părțile contractuale și al cărui obiect este obligația noastră de a vă livra bunurile și de a vă permite să dobândiți dreptul de proprietate asupra acestora, precum și obligația dumneavoastră de a prelua bunurile și de a ne plăti prețul de achiziție.
5. În ceea ce privește tipul de produse pe care le oferim la comandă, îndeplinim toate cerințele legale pentru publicarea și distribuția acestora pe teritoriul României și respectăm pe deplin toate reglementările în domeniu. În special în ceea ce privește lucrările protejate prin drepturi de autor, dreptul nostru de a le utiliza nu este limitat de nimic și, mai exact, în măsura în care este necesar pentru încheierea contractului de achiziție, suntem îndreptățiți să vă acordăm o licență sau o sublicență pentru lucrarea protejată prin drepturi de autor și să vă permitem să o manipulați în cea mai mare măsură posibilă.
6. Toate textele, graficele, ilustrațiile, fotografiile și alte materiale însoțitoare sunt lucrări protejate prin drepturi de autor în sensul legislației relevante, pentru care ne exercităm drepturile în totalitate. Orice manipulare a acestor lucrări protejate prin drepturi de autor care va intra în conflict cu legea sau cu acordul anterior va fi considerată încălcare a drepturilor de autor și va fi pedepsită în acest sens.
8. Termenii și Condițiile fac parte integrantă din conținutul contractului de achiziție. În cazul în care există două acorduri contradictorii – unul încheiat în baza Termenilor și Condițiilor și celălalt într-un alt mod de negociere a conținutului contractului de achiziție - nu se va utiliza prevederea din acești Termeni și Condiții.
9. În cazul în care se convine în mod expres, este posibil să se încheie un contract de achizitie care să nu includă acești Termeni și Condiții sau să modifice unele prevederi.
10. Prin încheierea contractului de achiziție, acceptați Termenii și Condițiile în forma lor actuală la data contractului de achiziție.
II. INFORMAȚII
1. Informații privind prețurile:
- informațiile privind toate prețurile indicate sunt contractuale și finale. Acestea sunt exprimate în RON, incluzând toate taxele și impozitele (prețul este stabilit fără costurile de livrare a bunurilor și costurile de ambalare și livrare a bunurilor într-un mod special); dacă prețul este greșit, se aplică prevederile sec. III.6;
- în cazul în care bunurile trebuie să fie transportate sau ambalate într-un mod deosebit, se vor percepe costuri speciale pentru ambalarea și transportul bunurilor; aceste costuri sunt fie afișate pentru bunurile respective în magazinul nostru online, fie sunt convenite în prealabil;
- prețul final de achiziție care trebuie plătit este format din (i) prețul bunurilor, (ii) costurile relevante pentru livrarea bunurilor și (iii) eventualele costuri de ambalare și livrare a bunurilor într-un mod deosebit; acest preț nu poate fi modificat unilateral.
2. Informații privind metodele de plată acceptate:
- prețul de achiziție poate fi plătit în următoarele moduri:
- plata prin intermediul portalului de plată ComGate, operat de ComGate Payments, a.s. (Plc.), ID 27924505, cu sediul social în Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, Republica Cehă (UE), înregistrată la Registrul Comerțului, la Tribunalul Regional din Hradec Králové sub nr. de dosar. B 3755;
- la primirea bunurilor la locul specificat în comanda dumneavoastră ("plata la livrare").
- în cazul plății prin intermediul portalului de plată PayPal sau al portalului de plată ComGate, obligația dvs. este îndeplinită în momentul creditării sumei relevante corespunzătoare prețului de achiziție în contul nostru;
- În cazul "plății la livrare", prețul de achiziție este plătibil la primirea bunurilor. Plata prin intermediul portalului de plată PayPal sau al portalului de plată ComGate are loc odată cu trimiterea ofertei, înainte de acceptarea acesteia, în conformitate cu sec. III.5.
3. Informații privind livrarea:
- bunurile pot fi livrate în următoarele moduri:
- preluarea de la transportator în condițiile prevăzute la punctul IV.1..;
- preluarea la punctul de lucru desemnat, în conformitate cu secțiunea IV.2.
- dreptul de proprietate asupra bunurilor se dobândește prin preluarea bunurilor sau prin plata integrală a prețului de achiziție, în funcție de care dintre acestea are loc mai târziu;
- transferul riscului de deteriorare a bunurilor este determinat de momentul preluării acestora de către primul transportator.
III. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE
1. Contractul de achiziție se încheie în momentul în care cealaltă parte acceptă propunerea de încheiere a acestuia (pe care o numim ofertă). Acceptarea unei astfel de oferte cu orice modificare sau abatere nu reprezintă o acceptare a ofertei în sens juridic și nu are niciun efect juridic.
2. Confirmarea conținutului contractului de achiziție, încheiat altfel decât în scris, care prezintă abateri de la domeniul de aplicare convenit al contractului, nu are niciun efect juridic; oferta trebuie confirmată și la adresa de e-mail furnizată.
3. Acceptarea unei prestații nesolicitate nu înseamnă acceptarea ofertei în sens juridic și nu are efecte juridice.
4. Prezentarea bunurilor și a informațiilor despre acestea:
- propunerile de livrare a bunurilor la un preț specificat în magazinul nostru online nu înseamnă o ofertă (așa cum se menționează mai sus), adică, prin simpla acceptare a unei astfel de "propuneri" de livrare a bunurilor (prin trimiterea comenzii), nu vă exprimați încă voința de a încheia un contract de achiziție pentru aceste bunuri; prezentarea bunurilor în magazinul nostru online nu reprezintă încă o ofertă în sens juridic;
- informațiile furnizate în magazinul nostru online cu privire la prețul, proprietățile, calitatea, designul și cantitatea bunurilor constituie o bază fermă pentru ca dumneavoastră să faceți o ofertă (cu excepția prețului gresit, în conformitate cu secțiunea III.6.);
- prin urmare, o ofertă în sens juridic înseamnă doar o comandă trimisă de dvs. prin intermediul formularului de comandă online; condiția unei astfel de comenzi valabile este completarea exactă și completă a tuturor datelor și cerințelor solicitate și specificate în formularul de comandă, precum și cunoașterea și acceptarea Termenilor și Condițiilor.
5. Încheierea contractului de achiziție:
- pentru a plasa o comandă, trebuie să completați toate câmpurile solicitate în formularul de comandă online, să citiți textul Termenilor și Condițiilor și să fiți de acord cu acestea, apoi să confirmați comanda pentru a trimite o ofertă;
- până la trimiterea comenzii, datele introduse pot fi verificate și modificate;
- atunci când plasați comanda (faceți oferta), noi o procesăm imediat și confirmăm primirea acesteia la adresa de e-mail furnizată; cu toate acestea, această confirmare nu reprezintă încă o acceptare a ofertei în sens juridic;
- puteți retrage oferta până la momentul trimiterii acceptării ofertei (până la momentul livrării unei astfel de acceptări) fără a oferi un motiv la adresa noastră de e-mail contact@samancamsanatos.ro, +421 944 856 718;
- acceptarea ofertei se face sub forma unui răspuns pozitiv trimis la adresa de e-mail furnizată după procesarea și confirmarea comenzii; în cadrul acestei acceptări, nu vom face nicio adăugire sau abatere de la conținutul comenzii, cu excepția cazului în care prețul indicat este incorect în sensul secțiunii III.6. și a cazului în care bunurile respective nu mai sunt oferite;
- prin livrarea acceptării ofertei, se încheie contractul de achiziție, cu mențiunea că nu suntem răspunzători pentru eventualele erori în transmiterea datelor;
- atașat la confirmarea comenzii este continutul Termenilor și Condițiilor în vigoare în ziua în care ați fost de acord cu acestia în cadrul comenzii.
6. Procedura în cazul unui preț incorect:
- în cazul în care bunurile comandate au un preț incorrect, publicat în magazinul nostru online (de exemplu, din cauza unei modificări a condițiilor de preț), prețul corect va fi indicat imediat ca răspuns la comanda dumneavoastră;
- un astfel de răspuns nu reprezintă o acceptare a ofertei, ci o contraofertă, iar pentru a încheia un contract de achiziție, sunteți obligat să confirmați acest nou preț la adresa noastră de e-mail contact@samancamsanatos.ro, +421 944 856 718;
- Prin transmiterea unei astfel de confirmări, se încheie contractul de achiziție (cu un nou preț); în această confirmare nu se vor mai face adăugiri sau abateri suplimentare.
LIVRAREA BUNURILOR
1. Livrare prin preluare de la transportator:
- următorii transportatori asigură livrarea bunurilor:
- Packeta Romania SRL, Strada Călușei 21 A, parter, 021351 Bucuresti;
- S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A., Strada Gara Herastrau, nr. 6, Cladirea Globalworth Square, Etaj 7, Sector 2, Bucuresti.
- bunurile sunt livrate în condițiile standard stabilite de către transportator; cu toate acestea, costul livrării bunurilor este următorul:
-... cost de livrare standard.................................................................................... RON 15;
-... costurile de livrare a bunurilor la valoarea totală a bunurilor de mai sus RON 100 ….RON 0;
-... costurile de livrare (expediere certificată) cu opțiunea selectată "plată la livrare"… RON 10.
- atunci când comandați bunuri, trebuie să indicați adresa exactă și specifică de livrare a bunurilor la care veți prelua bunurile. În cazul unei adrese incorecte, sunteți responsabil pentru problemele de livrare, precum și pentru orice daune suferite;
- pe langa acest mod de livrare, poate fi aleasă o altă formă de livrare prin intermediul e-mailului nostru contact@samancamsanatos.ro; +421 944 856 718, în acest caz, însă, veți suporta riscurile (riscul de deteriorare a bunurilor) și orice costuri suplimentare asociate unui astfel de mod diferit de livrare;
- în cazul în care, din motive imputabile dumneavoastră, este necesar ca transportatorul să livreze bunurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel indicat în comanda sa, veți suporta costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor și cheltuielile legate de o altă formă de livrare, în afara soluțiilor oferite în mod obișnuit de către transportator (de exemplu, prin livrarea la punctele de lucru ale transportatorului sau la punctele de întâlnire selectate);
- la preluarea bunurilor de la transportator, trebuie să verificați integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecte, să notificați imediat transportatorul; în cazul în care constatați o neregularitate a ambalajului care indică o pătrundere neautorizată în colet, nu sunteți obligat să preluați coletul de la transportator.
2. Livrare prin preluare la punctul de lucru desemnat:
- livrarea pe această cale este asigurată prin intermediul serviciilor Packeta, operate de Packeta Romania SRL, Strada Călușei 21 A, parter, 021351 Bucuresti;
- furnizorul de servicii ajustează în mod special condițiile de preț pentru livrarea și ambalarea bunurilor; cu toate acestea, costul de livrare al bunurilor este următorul:
-... cost de livrare standard.................................................................................... RON 15;
-... costurile de livrare a bunurilor la valoarea totală a bunurilor de mai sus RON 100 ….RON 0;
-... costurile de livrare (expediere certificată) cu opțiunea selectată "plată la livrare"… RON 10.
- atunci când comandați bunuri, se alege un punct de lucru individual și sunteți obligat să preluați bunurile de la punctul de lucru selectat;
- pe langa acest mod de livrare, poate fi aleasă o altă formă de livrare prin intermediul e-mailului nostru contact@samancamsanatos.ro; în acest caz, însă, veți suporta riscurile (riscul de deteriorare a bunurilor) și orice costuri suplimentare asociate unui astfel de mod diferit de livrare;
- livrarea este organizată în condițiile furnizorului de servicii;
- bunurile sunt prezente la punctul de lucru doar pentru o perioadă limitată de timp de la data trimiterii catre dumneavoastra a cererii de ridicare a acestora. O astfel de cerere se trimite fără întârzieri nejustificate după ce bunurile sunt pregatite pentru preluare;
- la preluarea bunurilor de la transportator, trebuie să verificați integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecte, să notificați imediat transportatorul; în cazul în care constatați o neregularitate a ambalajului care indică o pătrundere neautorizată în colet, nu sunteți obligat să preluați coletul de la transportator.
3. Factura emisă în baza contractului de achiziție servește, de asemenea, drept document fiscal și bon de livrare; factura este trimisă la adresa de e-mail furnizată (trimisă în cadrul e-mailului de confirmare).
4. În cazul în care s-a optat pentru "plata la livrare", sunteți obligat să plătiți prețul de achiziție cel târziu la preluarea bunurilor.
5. În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte, iar acest lucru nu poate fi constatat imediat după livrare, trebuie să ne informați fără întârziere nejustificată prin intermediul e-mail-ului nostru contact@samancamsanatos.ro, +421 944 856 718.
6. În cazul în care bunurile trebuie să fie ambalate și livrate într-un mod deosebit, acest lucru trebuie să fie întotdeauna convenit în mod explicit.
7. Perioada de livrare începe de la plata integrală a prețului de achiziție (Sec. II.) sau de la comandarea bunurilor atunci când se alege "plata la livrare"; durata perioadei de livrare este determinată apoi în magazinul nostru online pentru bunurile respective. În cazul în care bunurile comandate nu pot fi livrate în perioada specificată, vă vom informa imediat și, de comun acord, vom stabili o nouă perioadă de livrare.
8. În cazul unei întârzieri în preluarea bunurilor, ne putem exercita dreptul de a ne vinde singuri bunurile și de a vă trimite încasările din vânzare, în modul ales pentru plata prețului de achiziție (cu excepția situațiilor în care se alege "plata la livrare"). În plus, vom avea dreptul de a solicita daune-interese la valoarea costurilor suportate în mod necesar, legate de îndeplinirea comenzii și de livrarea bunurilor. În mod similar, în situația dată, nu suntem obligați să trimitem din nou bunurile la cererea dumneavoastră. În cazul în care bunurile nu sunt preluate în mod repetat, avem dreptul de a rezilia contractul de achiziție în sensul secțiunii VI.
V. RĂSPUNDEREA NOASTRĂ
1. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, dispozițiile de mai jos nu se aplică în cazul în care sunteți antreprenor și contractul de achiziție este încheiat pentru activitățile dumneavoastră comerciale, de producție sau similare.
2. Printr-o cerere prealabilă, pot fi confirmate întinderea și perioada pentru care durează obligațiile dumneavoastră.
3. Răspunderea noastră pentru executarea defectuoasă:
- în măsura în care este posibil, suntem răspunzători să ne asigurăm că bunurile sunt lipsite de defecte la livrare (astfel de defecte înseamnă, în special, că bunurile nu au proprietățile convenite, nu sunt adecvate pentru scopul solicitat sau pentru scopurile pentru care bunurile sunt utilizate în mod obișnuit, nu corespund calității sau performanței eșantionului sau modelului contractat, în cazul în care calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul contractat, sunt într-o cantitate, măsură sau greutate necorespunzătoare sau nu îndeplinesc cerințele reglementărilor legale);
- suntem răspunzători pentru aceste defecte dacă apar la bunuri, în termen de 24 de luni de la livrare (cu excepția uzurii obișnuite a acestora);
- nu aveți niciun drept care decurge din prestația defectuoasă dacă știați (înainte de a prelua bunurile) că bunurile au un defect sau dacă ați cauzat singur acest defect.
4. Drepturile dumneavoastră care decurg dintr-o prestație defectuoasă:
- în cazul în care bunurile sunt defecte, puteți solicita, de asemenea, livrarea unor bunuri noi sau similar, de valoare comparabilă, fără defecte, dacă acest lucru nu este disproporționat din cauza naturii defectului (în cazul în care defectul se referă doar la o parte a bunurilor, puteți solicita doar înlocuirea acestora);
- în cazul în care această procedură nu este posibilă, puteți rezilia contractul de achiziție (sec. VI.);
- în cazul în care este disproporționat din cauza naturii defectului, mai ales daca defectul poate fi remediat fără întârzieri nejustificate, aveți dreptul de a remedia defectul în mod gratuit;
- dacă nu reziliați contractul de achiziție sau dacă nu vă exercitați dreptul de a solicita livrarea de bunuri noi fără defecte, de inlocuire a pieselor sau de reparatie a bunurilor, puteți solicita o reducere rezonabilă; în plus, aveți dreptul la o reducere adecvată în cazul în care nu putem livra bunuri noi fără defecte, înlocui o piesă sau repara bunurile, precum și în cazul în care nu organizăm o remediere într-un interval de timp rezonabil sau dacă organizarea unei remedieri v-ar cauza dificultăți considerabile;
- nu veți avea dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate pentru exercitarea drepturilor care decurg din prestația defectuoasă.
5. Exercitarea drepturilor care decurg din prestația defectuoasă, și anume, procedura de reclamație:
- trebuie să vă exercitați drepturile care decurg dintr-o prestație defectuoasă imediat după ce ați descoperit defectul sau fără întârzieri nejustificate după ce ați fi putut să îl descoperiți prin acordarea unei atenții corespunzătoare, raportând defectul prin intermediul e-mailului nostru contact@samancamsanatos.ro, +421 944 856 718. În această notificare, vă rugăm să ne furnizați o descriere a problemei și o fotografie a acesteia pentru a dovedi existența unui defect. În plus, vă rugăm să nu uitați să indicați numărul de comandă pentru o mai ușoară asociere a bunurilor cu o comandă;
- în cazul drepturilor care decurg din defecte pe care bunurile le aveau deja la momentul livrării, le puteți exercita în termen de cel mult 24 de luni de la livrare și trebuie să dovediți că bunurile erau deja defecte la momentul livrării; acest lucru nu se aplică în cazul celor șase luni de la livrare, când nu trebuie să dovediți că bunurile erau defecte la momentul livrării;
- prin exercitarea dreptului de a prelua un colet de la transportator, dobândiți în locul nostru drepturile care decurg din contractul de transport, inclusiv dreptul de a solicita despăgubiri pentru daunele aduse bunurilor livrate pentru care este răspunzător transportatorul;
- în cazul drepturilor care decurg din defecte care apar în termen de 24 de luni de la livrare, le puteți exercita în termen de cel mult 24 de luni de la livrare;
- atunci când vă exercitați drepturile aferente unui defect, trebuie să precizați ce drept ați ales (în conformitate cu secțiunea V.3.), să ne trimiteți bunurile sau să ni le livrați prin intermediul serviciilor Packeta. Duceți coletul la cel mai apropiat punct de trimitere Packeta. Vă rugăm să dictați lucrătorului numărul 98737299. Apoi, acesta va printa o etichetă, o va lipi pe produs și îl va trimite, gratuit, înapoi în depozitul nostru., cu condiția ca bunurile să fie ambalate într-un ambalaj adecvat în timpul transportului pentru a preveni deteriorarea, să fie curate și complete, precum și să fie prevăzute cu toate marcajele necesare care au format accesoriile bunurilor la livrare;
- să trimiteți întotdeauna împreună cu bunurile, formularul de reclamație completat, disponibil AICI;
- veți fi informat cu privire la soluționarea plângerii prin intermediul adresei de e-mail furnizate, în format electronic.
6. În cazul unei plângeri justificate, veți avea dreptul la rambursarea costurilor ocazionate de reclamația dumneavoastră; toate fondurile furnizate sau returnate de noi, dacă este cazul, sunt plătite prin transfer bancar în contul dumneavoastră bancar sau returnate pe cardul dumneavoastră de plată.
VI. REZILIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE
1. Contractul poate fi reziliat de catre dumneavoastra, caz in care toate obligatiile aferente contractului vor fi anulate.
2. Nu puteți să reziliați contractul de achizitie sau să solicitați livrarea de bunuri noi dacă nu puteți returna bunurile în starea în care le-ați primit, cu excepția cazului în care ați utilizat bunurile înainte de descoperirea defectului; dacă nu ați făcut imposibilă returnarea bunurilor neschimbate; dacă starea s-a schimbat ca urmare a unei inspecții pentru a detecta un defect; sau dacă ați vândut bunurile înainte de descoperirea defectului și, în același timp, ne furnizați o rambursare până la valoarea la care ați beneficiat de utilizarea bunurilor.
3. Dreptul de reziliere expiră, de asemenea, în cazul în care nu semnalați la timp defectul bunurilor (sec. V.3.), adică fără întârzieri nejustificate după ce l-ați putut descoperi în urma unei inspecții în timp util și cu acordrea unei bune atenții sau, în cazul unui viciu ascuns, fără întârzieri nejustificate după ce l-ați putut descoperi cu acordarea atentiei suficiente, dar nu mai târziu de doi ani de la livrarea bunurilor.
4. Defectul poate fi raportat în format electronic la adresa noastră de e-mail contact@samancamsanatos.ro, +421 944 856 718.
5. În cazul în care sunteți client, se aplică, de asemenea, următoarele reguli:
- dreptul de reziliere poate fi exercitat în termen de 30 de zile de la momentul livrării bunurilor (în cazul livrării separate a mai multor părți ale bunurilor, de la data ultimei livrări de bunuri);
- în cazul unei astfel de rezilieri, veți avea dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate pentru rezilierea contractului de achiziție;
- vă rugăm să returnați la adresa noastră bunurile pe care le-ați primit de la noi, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la rezilierea contractului de achizitie, în același mod în care au fost livrate bunurile;
- în urma returnării bunurilor, vă vom înapoia toti banii (cu excepția costului de livrare al bunurilor) în același mod și fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii și verificării bunurilor returnate; toate fondurile returnate în acest mod sunt trimise prin transfer în contul dumneavoastră bancar;
- în cazul în care bunurile sunt modificate conform recentelor dvs. cerinte sau pentru persoana dvs., nu puteți rezilia contractul de achiziție.
VII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR
1. Daca sunteti un consummator, va puteti adresa Direcției de soluționare alternativă a litigiilor din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, pentru solutionarea eventualelor litigii in legatura cu consumatorii.
Date de contact ANPC, Direcția de soluționare alternativă a litigiilor
Adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865
Tel: 021.307.67.69
Fax: 021.314.34.62
E-mail: dsal@anpc.ro
Adresă web: https://anpc.ro/articol/935/ce-inseamna-sal
2. Platforma online de soluționare a litigiilor este disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr
VIII. DISPOZIȚII FINALE
1. Toate raporturile juridice și orice litigii juridice care decurg din contractul de achiziție și în legătură cu acesta între noi, ca părți contractuale, sunt guvernate de legile Republicii Cehe și vor fi soluționate de instanțele locale și competente din punct de vedere material din Republica Cehă în situațiile în care nu se aplică Secțiunea VII. Această prevedere se aplică în limitele ordinii juridice naționale și a normelor și standardelor de protecție obligatorii ale acestora pentru protecția consumatorilor și a părților mai vulnerabile.
2. Prin prezenta, se declară că activitățile noastre comerciale se concentrează cu precădere în Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Germania, Austria, Elveția, Ungaria, Olanda și România.
3. Contractul de achiziție se încheie în limba română. În cazul în care, la solicitarea dumneavoastră, este creată o traducere a textului contractului încheiat, în diferite limbi, în cazul unui litigiu privind interpretarea termenilor, se va opta pentru interpretarea în conformitate cu limba utilizată la încheierea contractului; același lucru este valabil și pentru acești Termeni și Condiții.
Data intrării in vigoare: 01/03/2023